Zapytanie ofertowe nr 1/RZECZY/2021 z dnia 05.07.2021
Informacje o ogłoszeniu
Zakup zostanie dokonany w ramach projektu Dostępność plus, umowa nr Rzeczy są dla ludzi/0089/2020
Termin składania ofert
Ostateczny termin składania ofert upływa dnia 18.08.2021 r.
Nazwa i adres zamawiającego
Advanced Diagnostic Equipment sp z o.o. (zwana dalej „ADE” lub „zamawiającym”) z siedzibą w Krakowie przy ul. Czarnowiejska 36 C5/017, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Krakowa, pod nr KRS: 0000835669, REGON: 385908741, NIP: 6772452538
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć osobiście na adres zamawiającego lub drogą pocztową, w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową oferenta oraz z
zapisem „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 1/RZECZY/2021 z dnia 05.07.2021 r.” lub przesłać na adres e-mail: office@adediabetics.pl i/lub artur.rydosz@adediabetics.pl W przypadku ofert nadsyłanych drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do siedziby zamawiającego.
Ponadto:
• oferta musi być sporządzona w języku polskim,
• oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę,
• oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku, gdy:
- oferent złoży ofertę niekompletną pod względem formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń,
- przedłożone/przesłane dokumenty będą nieczytelne lub będą zawierały błędy,
Zamawiający, w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, poinformuje oferenta o możliwości uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji. Termin uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji zostanie określony w wiadomości mailowej skierowanej do oferenta. Nieuzupełnienie/niepoprawienie przez oferenta dokumentacji w wskazanym terminie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
- oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny;
- treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym;
- oferta nie została uzupełniona/poprawiona przez oferenta we wskazanym przez zamawiającego terminie;
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie, tj. po 18 sierpnia 2021 r.;
- oferta została złożona przez oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych i/lub kapitałowych.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności na skutek której prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie zamawiającego.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Kwestie merytoryczne:
Artur Rydosz
(artur.rydosz@adediabetics.pl)
Kwestie formalne:
Artur Rydosz
(artur.rydosz@adediabetics.pl)
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przepływomierz masowy – 6 szt.
Kategoria ogłoszenia
Dostawa
Podkategoria ogłoszenia
Dostawa inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo małopolskie
Kraków
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup przepływomierzy masowych – 6 szt.
Przedmiot zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Gaz kalibracyjny: Azot
Przepływ: 10sccm
Przyłącze fizyczne: Swagelok 6mm
Przyłącze elektryczne: Analog 0-5VDC, 15 pin D-sub
Uszczelnienie: Viton
Stan: normalnie zamkniety
Wersja oprogramowania: bieżąca
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Brak
Harmonogram zamówienia
Termin realizacji zamówienia najpóźniej w ciągu 14 tygodni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
Warunki udziału w postępowaniu
Posiadanie w ofercie urządzeń będących przedmiotem zamówienia.
Dodatkowe warunki
Brak
Warunki zmiany umowy
Brak
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferent powinien złożyć ofertę na papierze firmowym i/lub formularzu firmowym używanym do wystawiania ofert zawierającym niezbędne informacje o ofercie, w szczególności cenę, czas realizacji, typ/model oferowanego urządzenia spełniającego warunki określone w przedmiocie zamówienia.
Zamówienia częściowe
Zamawiający nie przewiduje zamówień częściowych.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Jedynym kryterium oceny jest cena. Oferty oceniane w skali 100 pkt (od 0 do 100 punktów – liczone proporcjonalnie w stosunku do najkorzystniejszej cenowo
oferty netto, tj. cena minimalna netto spośród nadesłanych ofert / cena netto rozpatrywanej oferty x 100). Maksymalna liczba punktów to 100.
Cena powinna być podana w PLN z rozbiciem na wartość netto i należny podatek VAT. W cenie powinno być zawarte całe wynagrodzenie należne wykonawcy.
Ceny na ofercie wyrażone w innej walucie niż złoty polski do celów wyboru oferty zostaną przeliczone na PLN przy zastosowaniu średniego kursu ogłoszonego
przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu ogłoszenia zapytania ofertowego.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są podmioty powiązane z Advanced Diagnostic Equipment sp. z o.o. oraz Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu S.A. (zwanych dalej „ADE” oraz „CBRTP S.A” lub ,,zamawiającymi”) osobowo i/lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe i/lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ADE i CBRTP S.A. i/lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu ADE i CBRTP S.A. i/lub osobami wykonującymi w imieniu ADE i CBRTP S.A. czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, byciu podmiotem pozostającym z zamawiającym lub członkami jego organów w takim stosunku faktycznym lub prawnym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostającym w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa do drugiego stopnia włącznie, stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika u zamawiającego, powiązaniu lub byciu jednostką zależną, współzależną lub dominującą w relacji z zamawiającym w rozumieniu ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.
- z 2017 r. poz. 2342,ze zm.),
- byciu podmiotem powiązanym lub podmiotem partnerskim w stosunku do zamawiającego w rozumieniu Rozporządzenia Komisji UE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. (Dz.U.UE.L.2014.187.1),
- byciu podmiotem powiązanym osobowo z zamawiającym w rozumieniu art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, ze zm.).
Przedsiębiorstwa powiązane oznaczają przedsiębiorstwa, które pozostają w jednym z poniższych związków:
a) przedsiębiorstwo ma większość praw głosu w innym przedsiębiorstwie w roli udziałowca/akcjonariusza lub członka;
b) przedsiębiorstwo ma prawo wyznaczyć lub odwołać większość członków organu administracyjnego, zarządzającego lub nadzorczego innego
przedsiębiorstwa;
c) przedsiębiorstwo ma prawo wywierać dominujący wpływ na inne przedsiębiorstwo na podstawie umowy zawartej z tym przedsiębiorstwem lub postanowień w jego statucie lub umowie spółki;
d) przedsiębiorstwo będące udziałowcem/akcjonariuszem lub członkiem innego przedsiębiorstwa kontroluje samodzielnie, na mocy umowy z innymi udziałowcami/akcjonariuszami lub członkami tego przedsiębiorstwa, większość praw głosu udziałowców/akcjonariuszy lub członków w tym przedsiębiorstwie.
Przedsiębiorstwa partnerskie oznaczają wszystkie przedsiębiorstwa, które nie zostały zakwalifikowane jako przedsiębiorstwa powiązane w rozumieniu ust. 3 i między którymi istnieją następujące związki: przedsiębiorstwo działające na rynku wyższego szczebla (typu upstream) posiada, samodzielnie lub wspólnie z co najmniej jednym przedsiębiorstwem powiązanym w rozumieniu ust. 3, co najmniej 25 % kapitału innego przedsiębiorstwa działającego na rynku niższego szczebla (typu downstream) lub praw głosu w takim przedsiębiorstwie.
Zapytanie ofertowe nr 2/RZECZY/2021 z dnia 05.07.2021
Informacje o ogłoszeniu
Zakup zostanie dokonany w ramach projektu Dostępność plus, umowa nr Rzeczy są dla ludzi/0089/2020
Termin składania ofert
Ostateczny termin składania ofert upływa dnia 18.08.2021 r.
Nazwa i adres zamawiającego
Advanced Diagnostic Equipment sp z o.o. (zwana dalej „ADE” lub „zamawiającym”) z siedzibą w Krakowie przy ul. Czarnowiejska 36 C5/017, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Krakowa, pod nr KRS: 0000835669, REGON: 385908741, NIP: 6772452538
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć osobiście na adres zamawiającego lub drogą pocztową, w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową oferenta oraz z
zapisem „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 2/RZECZY/2021 z dnia 05.07.2021 r.” lub przesłać na adres e-mail: office@adediabetics.pl i/lub artur.rydosz@adediabetics.pl W przypadku ofert nadsyłanych drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do siedziby zamawiającego.
Ponadto:
• oferta musi być sporządzona w języku polskim,
• oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę,
• oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku, gdy:
- oferent złoży ofertę niekompletną pod względem formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń,
- przedłożone/przesłane dokumenty będą nieczytelne lub będą zawierały błędy,
Zamawiający, w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, poinformuje oferenta o możliwości uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji. Termin uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji zostanie określony w wiadomości mailowej skierowanej do oferenta. Nieuzupełnienie/niepoprawienie przez oferenta dokumentacji w wskazanym terminie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
- oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny;
- treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym;
- oferta nie została uzupełniona/poprawiona przez oferenta we wskazanym przez zamawiającego terminie;
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie, tj. po 18 sierpnia 2021 r.;
- oferta została złożona przez oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych i/lub kapitałowych.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności na skutek której prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie zamawiającego.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Kwestie merytoryczne:
Artur Rydosz
(artur.rydosz@adediabetics.pl)
Kwestie formalne:
Artur Rydosz
(artur.rydosz@adediabetics.pl)
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wynajem powierzchni laboratoryjnej
Kategoria ogłoszenia
Usługa
Podkategoria ogłoszenia
Usługa wynajmu powierzchni
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo małopolskie
Kraków
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wynajem powierzchni laboratoryjnej
Przedmiot zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. łączna powierzchnia nie mniejsza niż 40m2, w tym nie mniej niż 20m2 na powierzchnię wyłącznie laboratoryjną
2. stanowiska technologiczne do montażu elektroniki wraz ze szkłami powiększającymi w liczbie nie mniejszej niż 4
3. powierzchnia magazynowa umożliwiająca przechowywanie aparatury i osprzętu o wadzę nie mniej niż 800 kg
4. drukarka do prototypowania w technologii 3D, min. 2 szt.
5. osprzęt do wytwarzania układów elektronicznych, tj. lutownice, stacje lutownicze, piec komorowy do lutowania, itp.
6. sprzęt pomiarowy do prac prototypowych, tj. zasilacz laboratoryjny (min. 2 szt), oscyloskop, generator funkcyjny, multimetr.
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Brak
Harmonogram zamówienia
Zgodnie z harmonogramem projektu.
Warunki udziału w postępowaniu
Posiadanie w ofercie laboratorium spełniającego wymogi określone w szczegółowym opisie zamówienia będących przedmiotem zamówienia.
Dodatkowe warunki
Brak
Warunki zmiany umowy
Brak
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferent powinien złożyć ofertę na papierze firmowym i/lub formularzu firmowym używanym do wystawiania ofert zawierającym niezbędne informacje o ofercie, w szczególności cenę, czas realizacji, typ/model oferowanego urządzenia spełniającego warunki określone w przedmiocie zamówienia.
Zamówienia częściowe
Zamawiający nie przewiduje zamówień częściowych.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Jedynym kryterium oceny jest cena. Oferty oceniane w skali 100 pkt (od 0 do 100 punktów – liczone proporcjonalnie w stosunku do najkorzystniejszej cenowo
oferty netto, tj. cena minimalna netto spośród nadesłanych ofert / cena netto rozpatrywanej oferty x 100). Maksymalna liczba punktów to 100.
Cena powinna być podana w PLN z rozbiciem na wartość netto i należny podatek VAT. W cenie powinno być zawarte całe wynagrodzenie należne wykonawcy.
Ceny na ofercie wyrażone w innej walucie niż złoty polski do celów wyboru oferty zostaną przeliczone na PLN przy zastosowaniu średniego kursu ogłoszonego
przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu ogłoszenia zapytania ofertowego.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są podmioty powiązane z Advanced Diagnostic Equipment sp. z o.o. oraz Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu S.A. (zwanych dalej „ADE” oraz „CBRTP S.A” lub ,,zamawiającymi”) osobowo i/lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe i/lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ADE i CBRTP S.A. i/lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu ADE i CBRTP S.A. i/lub osobami wykonującymi w imieniu ADE i CBRTP S.A. czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, byciu podmiotem pozostającym z zamawiającym lub członkami jego organów w takim stosunku faktycznym lub prawnym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostającym w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa do drugiego stopnia włącznie, stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika u zamawiającego, powiązaniu lub byciu jednostką zależną, współzależną lub dominującą w relacji z zamawiającym w rozumieniu ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.
- z 2017 r. poz. 2342,ze zm.),
- byciu podmiotem powiązanym lub podmiotem partnerskim w stosunku do zamawiającego w rozumieniu Rozporządzenia Komisji UE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. (Dz.U.UE.L.2014.187.1),
- byciu podmiotem powiązanym osobowo z zamawiającym w rozumieniu art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, ze zm.).
Przedsiębiorstwa powiązane oznaczają przedsiębiorstwa, które pozostają w jednym z poniższych związków:
a) przedsiębiorstwo ma większość praw głosu w innym przedsiębiorstwie w roli udziałowca/akcjonariusza lub członka;
b) przedsiębiorstwo ma prawo wyznaczyć lub odwołać większość członków organu administracyjnego, zarządzającego lub nadzorczego innego
przedsiębiorstwa;
c) przedsiębiorstwo ma prawo wywierać dominujący wpływ na inne przedsiębiorstwo na podstawie umowy zawartej z tym przedsiębiorstwem lub postanowień w jego statucie lub umowie spółki;
d) przedsiębiorstwo będące udziałowcem/akcjonariuszem lub członkiem innego przedsiębiorstwa kontroluje samodzielnie, na mocy umowy z innymi udziałowcami/akcjonariuszami lub członkami tego przedsiębiorstwa, większość praw głosu udziałowców/akcjonariuszy lub członków w tym przedsiębiorstwie.
Przedsiębiorstwa partnerskie oznaczają wszystkie przedsiębiorstwa, które nie zostały zakwalifikowane jako przedsiębiorstwa powiązane w rozumieniu ust. 3 i między którymi istnieją następujące związki: przedsiębiorstwo działające na rynku wyższego szczebla (typu upstream) posiada, samodzielnie lub wspólnie z co najmniej jednym przedsiębiorstwem powiązanym w rozumieniu ust. 3, co najmniej 25 % kapitału innego przedsiębiorstwa działającego na rynku niższego szczebla (typu downstream) lub praw głosu w takim przedsiębiorstwie.
Zapytanie ofertowe nr 3/RZECZY/2021 z dnia 15.07.2021
Informacje
o ogłoszeniu
Zakup zostanie dokonany w ramach projektu Dostępność plus, umowa
nr Rzeczy są dla ludzi/0089/2020
Termin
składania ofert
Ostateczny
termin składania ofert upływa dnia 30.08.2021 r.
Nazwa i
adres zamawiającego
Advanced
Diagnostic Equipment sp z o.o. (zwana dalej „ADE” lub „zamawiającym”) z siedzibą w
Krakowie przy ul. Czarnowiejska 36 C5/017, wpisaną do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Krakowa, pod nr KRS: 0000835669, REGON:
385908741, NIP: 6772452538
Miejsce
i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć osobiście na adres zamawiającego lub drogą pocztową, w
zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową oferenta oraz z
zapisem „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
nr 3/RZECZY/2021 z dnia 15.07.2021 r.” lub przesłać na
adres e-mail: office@adediabetics.pl i/lub artur.rydosz@adediabetics.pl W przypadku ofert
nadsyłanych drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do siedziby
zamawiającego.
Ponadto:
• oferta musi być sporządzona w języku polskim,
• oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać
swoją ofertę,
• oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku, gdy:
- oferent złoży ofertę niekompletną pod względem
formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń,
- przedłożone/przesłane dokumenty będą nieczytelne
lub będą zawierały błędy,
Zamawiający, w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, poinformuje oferenta
o możliwości uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji. Termin
uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji zostanie określony w wiadomości
mailowej skierowanej do oferenta. Nieuzupełnienie/niepoprawienie przez
oferenta dokumentacji w wskazanym terminie będzie skutkowało odrzuceniem
oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
- oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny;
- treść oferty nie odpowiada treści zapytania
ofertowego;
- oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów
określonych w zapytaniu ofertowym;
- oferta nie została uzupełniona/poprawiona przez
oferenta we wskazanym przez zamawiającego terminie;
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie,
tj. po 30 sierpnia 2021 r.;
- oferta została złożona przez oferenta
podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych i/lub
kapitałowych.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej
odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z
najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do
ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności na skutek
której prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w
interesie zamawiającego.
Osoba
do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Kwestie merytoryczne:
Artur
Rydosz
(artur.rydosz@adediabetics.pl)
Kwestie formalne:
Artur
Rydosz
(artur.rydosz@adediabetics.pl)
Skrócony
opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest reduktory
klasy analitycznej – 6 sztuk.
Kategoria
ogłoszenia
Dostawa
Podkategoria
ogłoszenia
Dostawa inna
Miejsce
realizacji zamówienia
Województwo małopolskie
Kraków
Opis
przedmiotu zamówienia
Cel
zamówienia
Celem zamówienia jest zakup reduktorów klasy analitycznej –
6 sztuk
Przedmiot
zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Reduktory klasy analitycznej
Przyłącze wejściowe wg normy DIN 477
Redukcja dwustopniowa
Reduktor Spec Master
Wyposażony w zawór bezpieczeństwa
Ciśnienie wejściowe: do 300 bar
Ciśnienie wyjściowe: regulowane do 6 bar
Czystość gazu: do 6.0
Przyłącze wyjściowe: tulejka zaciskowa na wąż 6 mm
Dodatkowe
przedmioty zamówienia
Zestaw uszczelek do reduktorów zawierający
nie mniej niż 12 uszczelek.
Harmonogram
zamówienia
Zgodnie z harmonogramem projektu.
Warunki
udziału w postępowaniu
Posiadanie
w ofercie reduktorów spełniających wymogi określone w szczegółowym opisie
zamówienia będących przedmiotem zamówienia.
Dodatkowe
warunki
Brak
Warunki
zmiany umowy
Brak
Lista
dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferent powinien złożyć ofertę na papierze firmowym i/lub formularzu
firmowym używanym do wystawiania ofert zawierającym niezbędne informacje o
ofercie, w szczególności cenę, czas realizacji, typ/model oferowanego
urządzenia spełniającego warunki określone w przedmiocie zamówienia.
Zamówienia
częściowe
Zamawiający nie przewiduje zamówień częściowych.
Ocena
oferty
Kryteria
oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Jedynym kryterium oceny jest cena. Oferty oceniane w skali 100 pkt (od 0 do
100 punktów – liczone proporcjonalnie w stosunku do najkorzystniejszej cenowo
oferty netto, tj. cena minimalna netto spośród nadesłanych ofert / cena netto
rozpatrywanej oferty x 100). Maksymalna liczba punktów to 100.
Cena powinna być podana w PLN z rozbiciem na wartość netto i należny podatek
VAT. W cenie powinno być zawarte całe wynagrodzenie należne wykonawcy.
Ceny na ofercie wyrażone w innej walucie niż złoty polski do celów wyboru
oferty zostaną przeliczone na PLN przy zastosowaniu średniego kursu ogłoszonego
przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu ogłoszenia zapytania
ofertowego.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są
podmioty powiązane z Advanced Diagnostic Equipment sp. z o.o.
oraz Centrum Badań i Rozwoju
Technologii dla Przemysłu S.A. (zwanych dalej „ADE” oraz „CBRTP
S.A” lub ,,zamawiającymi”) osobowo i/lub
kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe i/lub osobowe rozumie
się wzajemne powiązania między ADE i CBRTP S.A. i/lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu ADE i
CBRTP S.A. i/lub osobami wykonującymi w imieniu ADE i
CBRTP S.A. czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności
na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki
osobowej, byciu podmiotem pozostającym z zamawiającym lub członkami
jego organów w takim stosunku faktycznym lub prawnym, który może budzić
uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze
wykonawcy, w szczególności pozostającym w związku małżeńskim, stosunku
pokrewieństwa lub powinowactwa do drugiego stopnia włącznie, stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli, pełnieniu funkcji członka organu
nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika u zamawiającego, powiązaniu lub byciu
jednostką zależną, współzależną lub dominującą w relacji z
zamawiającym w rozumieniu ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz.U.
- z 2017 r. poz. 2342,ze zm.),
- byciu podmiotem powiązanym lub podmiotem
partnerskim w stosunku do zamawiającego w rozumieniu Rozporządzenia
Komisji UE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. (Dz.U.UE.L.2014.187.1),
- byciu podmiotem powiązanym osobowo z zamawiającym
w rozumieniu art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od
towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, ze zm.).
Przedsiębiorstwa
powiązane oznaczają przedsiębiorstwa, które pozostają w jednym z poniższych
związków:
a) przedsiębiorstwo ma większość praw głosu w innym przedsiębiorstwie w
roli udziałowca/akcjonariusza lub członka;
b) przedsiębiorstwo ma prawo wyznaczyć lub odwołać większość członków
organu administracyjnego, zarządzającego lub nadzorczego innego
przedsiębiorstwa;
c) przedsiębiorstwo ma prawo wywierać dominujący wpływ na inne
przedsiębiorstwo na podstawie umowy zawartej z tym przedsiębiorstwem lub
postanowień w jego statucie lub umowie spółki;
d) przedsiębiorstwo będące udziałowcem/akcjonariuszem lub członkiem innego
przedsiębiorstwa kontroluje samodzielnie, na mocy umowy z innymi
udziałowcami/akcjonariuszami lub członkami tego przedsiębiorstwa, większość
praw głosu udziałowców/akcjonariuszy lub członków w tym przedsiębiorstwie.
Przedsiębiorstwa
partnerskie oznaczają wszystkie przedsiębiorstwa, które nie zostały
zakwalifikowane jako przedsiębiorstwa powiązane w rozumieniu ust. 3 i między
którymi istnieją następujące związki: przedsiębiorstwo działające na rynku
wyższego szczebla (typu upstream) posiada, samodzielnie lub wspólnie z co
najmniej jednym przedsiębiorstwem powiązanym w rozumieniu ust. 3, co najmniej
25 % kapitału innego przedsiębiorstwa działającego na rynku niższego szczebla
(typu downstream) lub praw głosu w takim przedsiębiorstwie.
Zapytanie ofertowe nr 4/RZECZY/2021 z dnia 02.08.2021
Informacje
o ogłoszeniu
Zakup zostanie dokonany w ramach projektu Dostępność plus, umowa
nr Rzeczy są dla ludzi/0089/2020
Termin
składania ofert
Ostateczny
termin składania ofert upływa dnia 30.08.2021 r.
Nazwa i
adres zamawiającego
Advanced
Diagnostic Equipment sp z o.o. (zwana dalej „ADE” lub „zamawiającym”) z siedzibą w
Krakowie przy ul. Czarnowiejska 36 C5/017, wpisaną do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Krakowa, pod nr KRS: 0000835669, REGON:
385908741, NIP: 6772452538
Miejsce
i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć osobiście na adres zamawiającego lub drogą pocztową, w
zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową oferenta oraz z
zapisem „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
nr 4/RZECZY/2021 z dnia 02.08.2021 r.” lub przesłać na
adres e-mail: office@adediabetics.pl i/lub artur.rydosz@adediabetics.pl W przypadku
ofert nadsyłanych drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do siedziby
zamawiającego.
Ponadto:
• oferta musi być sporządzona w języku polskim,
• oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać
swoją ofertę,
• oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku, gdy:
- oferent złoży ofertę niekompletną pod względem
formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń,
- przedłożone/przesłane dokumenty będą nieczytelne
lub będą zawierały błędy,
Zamawiający, w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, poinformuje oferenta
o możliwości uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji. Termin
uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji zostanie określony w wiadomości
mailowej skierowanej do oferenta. Nieuzupełnienie/niepoprawienie przez
oferenta dokumentacji w wskazanym terminie będzie skutkowało odrzuceniem
oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
- oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny;
- treść oferty nie odpowiada treści zapytania
ofertowego;
- oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów
określonych w zapytaniu ofertowym;
- oferta nie została uzupełniona/poprawiona przez
oferenta we wskazanym przez zamawiającego terminie;
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie,
tj. po 30 sierpnia 2021 r.;
- oferta została złożona przez oferenta
podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych i/lub
kapitałowych.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej
odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z
najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do
ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności na skutek
której prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w
interesie zamawiającego.
Osoba
do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Kwestie merytoryczne:
Artur
Rydosz
(artur.rydosz@adediabetics.pl)
Kwestie formalne:
Artur
Rydosz
(artur.rydosz@adediabetics.pl)
Skrócony
opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rejestrator
wielokanałowy z kartą pomiarową
Kategoria
ogłoszenia
Dostawa
Podkategoria
ogłoszenia
Dostawa inna
Miejsce
realizacji zamówienia
Województwo małopolskie
Kraków
Opis
przedmiotu zamówienia
Cel
zamówienia
Celem zamówienia jest zakup rejestratora wielokanałowego z
kartą pomiarową
Przedmiot
zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Rejestrator wielokanałowy (np. Keysight DAQ970A) wraz z kartą pomiarową (np.
DAQM901A)
1) Ilość kanałów pomiarow: 20 + 2 prądowe ;
2) prędkość skanowania kanałów 80 kanałów/s;
3) możliwość rozszerzenia zdolności pomiarowych do 60 kanałów;
4) wbudowany multimetr o rozdzielczości 6.5 cyfry, podstawowa dokładność
0.003 DCV
5) pomiar i rejestracja napięcia stałego DC i przemiennego AC w zakresie do
300 V;
6) dwu- i czteroprzewodowy pomiar oraz rejestracja rezystancji w zakresie do
1000 MD;
7) pomiar i rejestracja prądu stałego DC i przemiennego AC w zakresie do
lA;
8) pomiar częstotliwości i okresu sygnałów;
9) pomiar pojemności w zakresie do 100 uF;
10) izolacja galwaniczna kanał-kanał. kanał-uziemienie: >10 GOhm
11) interfejsy komunikacyjne LAN, USB;
12) zapis danych na dysku zewnętrznym USB
13) wbudowany wyświetlacz o przekątnej 4.3 cala
umożliwiający przeglądanie danych pomiarowych oraz parametrów
konfiguracyjnych urządzenia;
14) wbudowany panel umożliwiający konfigurację urządzenia i przeglądanie
danych pomiarowych
15) możliwość́ parametryzacji urządzenia oraz archiwizacji danych pomiarowych;
16) zasilanie z sieci o napięciu 230V AC/50Hz;
Dodatkowe
przedmioty zamówienia
Gwarancja min. 36 miesięcy.
Harmonogram
zamówienia
Zgodnie z harmonogramem projektu.
Warunki
udziału w postępowaniu
Posiadanie
w ofercie reduktorów spełniających wymogi określone w szczegółowym opisie
zamówienia będących przedmiotem zamówienia.
Dodatkowe
warunki
Brak
Warunki
zmiany umowy
Brak
Lista
dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferent powinien złożyć ofertę na papierze firmowym i/lub formularzu
firmowym używanym do wystawiania ofert zawierającym niezbędne informacje o
ofercie, w szczególności cenę, czas realizacji, typ/model oferowanego
urządzenia spełniającego warunki określone w przedmiocie zamówienia.
Zamówienia
częściowe
Zamawiający nie przewiduje zamówień częściowych.
Ocena
oferty
Kryteria
oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Jedynym kryterium oceny jest cena. Oferty oceniane w skali 100 pkt (od 0 do
100 punktów – liczone proporcjonalnie w stosunku do najkorzystniejszej cenowo
oferty netto, tj. cena minimalna netto spośród nadesłanych ofert / cena netto
rozpatrywanej oferty x 100). Maksymalna liczba punktów to 100.
Cena powinna być podana w PLN z rozbiciem na wartość netto i należny podatek
VAT. W cenie powinno być zawarte całe wynagrodzenie należne wykonawcy.
Ceny na ofercie wyrażone w innej walucie niż złoty polski do celów wyboru
oferty zostaną przeliczone na PLN przy zastosowaniu średniego kursu ogłoszonego
przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu ogłoszenia zapytania
ofertowego.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są
podmioty powiązane z Advanced Diagnostic Equipment sp. z o.o.
oraz Centrum Badań i Rozwoju
Technologii dla Przemysłu S.A. (zwanych dalej „ADE” oraz „CBRTP
S.A” lub ,,zamawiającymi”) osobowo i/lub
kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe i/lub osobowe rozumie
się wzajemne powiązania między ADE i CBRTP S.A. i/lub osobami upoważnionymi
do zaciągania zobowiązań w imieniu ADE i CBRTP S.A.
i/lub osobami wykonującymi w imieniu ADE i CBRTP S.A.
czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury
wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności
na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki
osobowej, byciu podmiotem pozostającym z zamawiającym lub członkami
jego organów w takim stosunku faktycznym lub prawnym, który może budzić
uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy,
w szczególności pozostającym w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa
lub powinowactwa do drugiego stopnia włącznie, stosunku przysposobienia,
opieki lub kurateli, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub
zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika u zamawiającego, powiązaniu
lub byciu jednostką zależną, współzależną lub dominującą w relacji z
zamawiającym w rozumieniu ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz.U.
- z 2017 r. poz. 2342,ze zm.),
- byciu podmiotem powiązanym lub podmiotem partnerskim
w stosunku do zamawiającego w rozumieniu Rozporządzenia Komisji UE nr
651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. (Dz.U.UE.L.2014.187.1),
- byciu podmiotem powiązanym osobowo z zamawiającym
w rozumieniu art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od
towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, ze zm.).
Przedsiębiorstwa
powiązane oznaczają przedsiębiorstwa, które pozostają w jednym z poniższych
związków:
a) przedsiębiorstwo ma większość praw głosu w innym przedsiębiorstwie w
roli udziałowca/akcjonariusza lub członka;
b) przedsiębiorstwo ma prawo wyznaczyć lub odwołać większość członków
organu administracyjnego, zarządzającego lub nadzorczego innego
przedsiębiorstwa;
c) przedsiębiorstwo ma prawo wywierać dominujący wpływ na inne przedsiębiorstwo
na podstawie umowy zawartej z tym przedsiębiorstwem lub postanowień w jego
statucie lub umowie spółki;
d) przedsiębiorstwo będące udziałowcem/akcjonariuszem lub członkiem innego
przedsiębiorstwa kontroluje samodzielnie, na mocy umowy z innymi
udziałowcami/akcjonariuszami lub członkami tego przedsiębiorstwa, większość
praw głosu udziałowców/akcjonariuszy lub członków w tym przedsiębiorstwie.
Przedsiębiorstwa
partnerskie oznaczają wszystkie przedsiębiorstwa, które nie zostały
zakwalifikowane jako przedsiębiorstwa powiązane w rozumieniu ust. 3 i między
którymi istnieją następujące związki: przedsiębiorstwo działające na rynku
wyższego szczebla (typu upstream) posiada, samodzielnie lub wspólnie z co
najmniej jednym przedsiębiorstwem powiązanym w rozumieniu ust. 3, co najmniej
25 % kapitału innego przedsiębiorstwa działającego na rynku niższego szczebla
(typu downstream) lub praw głosu w takim przedsiębiorstwie.
Zapytanie ofertowe nr 5/RZECZY/2021 z dnia 02.08.2021
Informacje
o ogłoszeniu
Zakup zostanie dokonany w ramach projektu Dostępność plus, umowa
nr Rzeczy są dla ludzi/0089/2020
Termin
składania ofert
Ostateczny
termin składania ofert upływa dnia 30.08.2021 r.
Nazwa i
adres zamawiającego
Advanced
Diagnostic Equipment sp z o.o. (zwana dalej „ADE” lub „zamawiającym”) z siedzibą w
Krakowie przy ul. Czarnowiejska 36 C5/017, wpisaną do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Krakowa, pod nr KRS: 0000835669, REGON:
385908741, NIP: 6772452538
Miejsce
i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć osobiście na adres zamawiającego lub drogą pocztową, w
zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową oferenta oraz z
zapisem „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe
nr 5/RZECZY/2021 z dnia 02.08.2021 r.” lub przesłać na
adres e-mail: office@adediabetics.pl i/lub artur.rydosz@adediabetics.pl W przypadku
ofert nadsyłanych drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do siedziby
zamawiającego.
Ponadto:
• oferta musi być sporządzona w języku polskim,
• oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać
swoją ofertę,
• oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku, gdy:
- oferent złoży ofertę niekompletną pod względem
formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń,
- przedłożone/przesłane dokumenty będą nieczytelne
lub będą zawierały błędy,
Zamawiający, w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, poinformuje oferenta
o możliwości uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji. Termin
uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji zostanie określony w wiadomości
mailowej skierowanej do oferenta. Nieuzupełnienie/niepoprawienie przez
oferenta dokumentacji w wskazanym terminie będzie skutkowało odrzuceniem
oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
- oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny;
- treść oferty nie odpowiada treści zapytania
ofertowego;
- oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów
określonych w zapytaniu ofertowym;
- oferta nie została uzupełniona/poprawiona przez
oferenta we wskazanym przez zamawiającego terminie;
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie,
tj. po 30 sierpnia 2021 r.;
- oferta została złożona przez oferenta
podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych i/lub
kapitałowych.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej
odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z
najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na
sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do
ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności na skutek
której prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w
interesie zamawiającego.
Osoba
do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Kwestie merytoryczne:
Artur
Rydosz
(artur.rydosz@adediabetics.pl)
Kwestie formalne:
Artur
Rydosz
(artur.rydosz@adediabetics.pl)
Skrócony
opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wynajem
aparatury technologicznej
Kategoria
ogłoszenia
Usługi
Podkategoria
ogłoszenia
Usługa wynajmu
Miejsce
realizacji zamówienia
Województwo małopolskie
Kraków
Opis
przedmiotu zamówienia
Cel
zamówienia
Celem zamówienia jest wynajem niezbędnej
aparatury do badań i tworzenia matrycy czujników tj.: reaktory fizycznego
osadzania z fazy gazowej PVD do budowy matrycy czujników
Przedmiot
zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
aparatura próżniowa pracująca w zakresie
ultra-wysokiej próżni (UHV) wyposażona w zestaw magnetronów (min. 3) i
manipulator umożliwiający nanoszenie warstw pod kątem w zakresie (-90o / 0 /
+90o), z możliwością regulowania prędkości obrotowej w zakresie 0-20 rpm, oraz
z możliwością grzania podłoży do temp. 850oC. Rozmiar manipulatora nie mniejszy
niż 100 mm. Magnetrony wyposażone w układ zasilania RF (13.56 MHz) wraz z
układem dopasowania oraz uzbrojone w katody W, Sn, Ti, Cu, Ag, Au, Zn z
możliwością prowadzenia depozycji w modzie reaktywnym i metalicznym. Dodatkowo
stanowisko wyposażone w kamerę do obserwacji plazmy, czujnik grubości, sondy UHV.
Dodatkowe
przedmioty zamówienia
Brak
Harmonogram
zamówienia
Zgodnie z harmonogramem projektu.
Warunki
udziału w postępowaniu
Posiadanie
w ofercie aparatury spełniającej wymogi określone w szczegółowym opisie
zamówienia będących przedmiotem zamówienia.
Dodatkowe
warunki
Brak
Warunki
zmiany umowy
Brak
Lista
dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferent powinien złożyć ofertę na papierze firmowym i/lub formularzu
firmowym używanym do wystawiania ofert zawierającym niezbędne informacje o
ofercie, w szczególności cenę, czas realizacji, typ/model oferowanego
urządzenia spełniającego warunki określone w przedmiocie zamówienia.
Zamówienia
częściowe
Zamawiający nie przewiduje zamówień częściowych.
Ocena
oferty
Kryteria
oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Jedynym kryterium oceny jest cena. Oferty oceniane w skali 100 pkt (od 0 do
100 punktów – liczone proporcjonalnie w stosunku do najkorzystniejszej cenowo
oferty netto, tj. cena minimalna netto spośród nadesłanych ofert / cena netto
rozpatrywanej oferty x 100). Maksymalna liczba punktów to 100.
Cena powinna być podana w PLN z rozbiciem na wartość netto i należny podatek
VAT. W cenie powinno być zawarte całe wynagrodzenie należne wykonawcy.
Ceny na ofercie wyrażone w innej walucie niż złoty polski do celów wyboru
oferty zostaną przeliczone na PLN przy zastosowaniu średniego kursu ogłoszonego
przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu ogłoszenia zapytania
ofertowego.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są
podmioty powiązane z Advanced Diagnostic Equipment sp. z o.o.
oraz Centrum Badań i Rozwoju
Technologii dla Przemysłu S.A. (zwanych dalej „ADE” oraz „CBRTP
S.A” lub ,,zamawiającymi”) osobowo i/lub
kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe i/lub osobowe rozumie
się wzajemne powiązania między ADE i CBRTP S.A. i/lub osobami upoważnionymi
do zaciągania zobowiązań w imieniu ADE i CBRTP S.A.
i/lub osobami wykonującymi w imieniu ADE i CBRTP S.A.
czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury
wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności
na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki
osobowej, byciu podmiotem pozostającym z zamawiającym lub członkami
jego organów w takim stosunku faktycznym lub prawnym, który może budzić
uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy,
w szczególności pozostającym w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa
lub powinowactwa do drugiego stopnia włącznie, stosunku przysposobienia,
opieki lub kurateli, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub
zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika u zamawiającego, powiązaniu
lub byciu jednostką zależną, współzależną lub dominującą w relacji z
zamawiającym w rozumieniu ustawy z dnia 29 września 1994 r. o
rachunkowości (Dz.U.
- z 2017 r. poz. 2342,ze zm.),
- byciu podmiotem powiązanym lub podmiotem partnerskim
w stosunku do zamawiającego w rozumieniu Rozporządzenia Komisji UE nr
651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. (Dz.U.UE.L.2014.187.1),
- byciu podmiotem powiązanym osobowo z zamawiającym
w rozumieniu art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od
towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, ze zm.).
Przedsiębiorstwa
powiązane oznaczają przedsiębiorstwa, które pozostają w jednym z poniższych
związków:
a) przedsiębiorstwo ma większość praw głosu w innym przedsiębiorstwie w
roli udziałowca/akcjonariusza lub członka;
b) przedsiębiorstwo ma prawo wyznaczyć lub odwołać większość członków
organu administracyjnego, zarządzającego lub nadzorczego innego
przedsiębiorstwa;
c) przedsiębiorstwo ma prawo wywierać dominujący wpływ na inne przedsiębiorstwo
na podstawie umowy zawartej z tym przedsiębiorstwem lub postanowień w jego
statucie lub umowie spółki;
d) przedsiębiorstwo będące udziałowcem/akcjonariuszem lub członkiem innego
przedsiębiorstwa kontroluje samodzielnie, na mocy umowy z innymi
udziałowcami/akcjonariuszami lub członkami tego przedsiębiorstwa, większość
praw głosu udziałowców/akcjonariuszy lub członków w tym przedsiębiorstwie.
Przedsiębiorstwa
partnerskie oznaczają wszystkie przedsiębiorstwa, które nie zostały
zakwalifikowane jako przedsiębiorstwa powiązane w rozumieniu ust. 3 i między
którymi istnieją następujące związki: przedsiębiorstwo działające na rynku
wyższego szczebla (typu upstream) posiada, samodzielnie lub wspólnie z co
najmniej jednym przedsiębiorstwem powiązanym w rozumieniu ust. 3, co najmniej
25 % kapitału innego przedsiębiorstwa działającego na rynku niższego szczebla
(typu downstream) lub praw głosu w takim przedsiębiorstwie.
Zapytanie ofertowe nr 6/RZECZY/2021 z dnia 02.08.2021
Informacje o ogłoszeniu
Zakup zostanie dokonany w ramach projektu Dostępność plus, umowa nr Rzeczy są dla ludzi/0089/2020
Termin składania ofert
Ostateczny termin składania ofert upływa dnia 30.08.2021 r.
Nazwa i adres zamawiającego
Advanced Diagnostic Equipment sp z o.o. (zwana dalej „ADE” lub „zamawiającym”) z siedzibą w Krakowie przy ul. Czarnowiejska 36 C5/017, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Krakowa, pod nr KRS: 0000835669, REGON: 385908741, NIP: 6772452538
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć osobiście na adres zamawiającego lub drogą pocztową, w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową oferenta oraz z zapisem „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 6/RZECZY/2021 z dnia 02.08.2021 r.” lub przesłać na adres e-mail: office@adediabetics.pl i/lub artur.rydosz@adediabetics.pl W przypadku ofert nadsyłanych drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do siedziby zamawiającego.
Ponadto:
• oferta musi być sporządzona w języku polskim lub języku angielskim
• oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę,
• oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku, gdy:
- oferent złoży ofertę niekompletną pod względem formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń,
- przedłożone/przesłane dokumenty będą nieczytelne lub będą zawierały błędy,
Zamawiający, w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, poinformuje oferenta o możliwości uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji. Termin uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji zostanie określony w wiadomości mailowej skierowanej do oferenta. Nieuzupełnienie/niepoprawienie przez oferenta dokumentacji w wskazanym terminie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
- oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny;
- treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym;
- oferta nie została uzupełniona/poprawiona przez oferenta we wskazanym przez zamawiającego terminie;
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie, tj. po 30 sierpnia 2021 r.;
- oferta została złożona przez oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych i/lub kapitałowych.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności na skutek której prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie zamawiającego.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Kwestie merytoryczne:
Artur Rydosz (artur.rydosz@adediabetics.pl)
Kwestie formalne: Artur Rydosz (artur.rydosz@adediabetics.pl)
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa matryc sensorowych w technologii LTCC
Kategoria ogłoszenia
Materiały
Podkategoria ogłoszenia
Materiały
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo małopolskie, Kraków
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest dostawa matryc sensorowych w technologii LTCC
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są matryce sensorowe wykonane w technologii LTCC wg patentu spółki
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Brak
Harmonogram zamówienia
Zgodnie z harmonogramem projektu.
Warunki udziału w postępowaniu
Posiadanie w ofercie odpowiednich zasobów technicznych umożliwiających wykonanie zamówienia
Dodatkowe warunki
Brak
Warunki zmiany umowy
Brak
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferent powinien złożyć ofertę na papierze firmowym i/lub formularzu firmowym używanym do wystawiania ofert zawierającym niezbędne informacje o ofercie, w szczególności cenę, czas realizacji, typ/model oferowanego urządzenia spełniającego warunki określone w przedmiocie zamówienia.
Zamówienia częściowe
Zamawiający nie przewiduje zamówień częściowych.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Jedynym kryterium oceny jest cena. Oferty oceniane w skali 100 pkt (od 0 do 100 punktów – liczone proporcjonalnie w stosunku do najkorzystniejszej cenowo oferty netto, tj. cena minimalna netto spośród nadesłanych ofert / cena netto rozpatrywanej oferty x 100). Maksymalna liczba punktów to 100. Cena powinna być podana w PLN z rozbiciem na wartość netto i należny podatek VAT. W cenie powinno być zawarte całe wynagrodzenie należne wykonawcy. Ceny na ofercie wyrażone w innej walucie niż złoty polski do celów wyboru
oferty zostaną przeliczone na PLN przy zastosowaniu średniego kursu ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu ogłoszenia zapytania ofertowego.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są podmioty powiązane z Advanced Diagnostic Equipment sp. z o.o. oraz Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu S.A. (zwanych dalej „ADE” oraz „CBRTP S.A” lub ,,zamawiającymi”) osobowo i/lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe i/lub osobowe rozumie
się wzajemne powiązania między ADE i CBRTP S.A. i/lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu ADE i CBRTP S.A. i/lub osobami wykonującymi w imieniu ADE i CBRTP S.A. czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, byciu podmiotem pozostającym z zamawiającym lub członkami jego organów w takim stosunku faktycznym lub prawnym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostającym w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa do drugiego stopnia włącznie, stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika u zamawiającego, powiązaniu lub byciu jednostką zależną, współzależną lub dominującą w relacji z zamawiającym w rozumieniu ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2017 r. poz. 2342,ze zm.), byciu podmiotem powiązanym lub podmiotem partnerskim w stosunku do zamawiającego w rozumieniu Rozporządzenia Komisji UE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. (Dz.U.UE.L.2014.187.1), byciu podmiotem powiązanym osobowo z zamawiającym w rozumieniu art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, ze zm.).
Przedsiębiorstwa powiązane oznaczają przedsiębiorstwa, które pozostają w jednym z poniższych związków:
a) przedsiębiorstwo ma większość praw głosu w innym przedsiębiorstwie w roli udziałowca/akcjonariusza lub członka; b) przedsiębiorstwo ma prawo wyznaczyć lub odwołać większość członków organu administracyjnego, zarządzającego lub nadzorczego innego przedsiębiorstwa;
c) przedsiębiorstwo ma prawo wywierać dominujący wpływ na inne przedsiębiorstwo na podstawie umowy zawartej z tym przedsiębiorstwem lub postanowień w jego
statucie lub umowie spółki; d) przedsiębiorstwo będące udziałowcem/akcjonariuszem lub członkiem innego przedsiębiorstwa kontroluje samodzielnie, na mocy umowy z innymi
udziałowcami/akcjonariuszami lub członkami tego przedsiębiorstwa, większość praw głosu udziałowców/akcjonariuszy lub członków w tym przedsiębiorstwie.
Przedsiębiorstwa partnerskie oznaczają wszystkie przedsiębiorstwa, które nie zostały zakwalifikowane jako przedsiębiorstwa powiązane w rozumieniu ust. 3 i między
którymi istnieją następujące związki: przedsiębiorstwo działające na rynku wyższego szczebla (typu upstream) posiada, samodzielnie lub wspólnie z co najmniej jednym przedsiębiorstwem powiązanym w rozumieniu ust. 3, co najmniej 25 % kapitału innego przedsiębiorstwa działającego na rynku niższego szczebla (typu downstream) lub praw głosu w takim przedsiębiorstwie.
Zapytanie ofertowe nr 7/RZECZY/2022 z dnia 13.06.2022
Termin składania ofert
Ostateczny termin składania ofert upływa dnia 27.06.2022 r.
Nazwa i adres zamawiającego
Advanced Diagnostic Equipment sp z o.o. (zwana dalej „ADE” lub „zamawiającym”) z siedzibą w Krakowie przy ul. Weissa 7/C1, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Krakowa, pod nr KRS: 0000835669, REGON: 385908741, NIP: 6772452538
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć osobiście na adres zamawiającego lub drogą pocztową, w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową oferenta oraz z
zapisem „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 7/RZECZY/2022 z dnia 13.06.2022 r.” lub przesłać na adres e-mail: office@adediabetics.pl i/lub artur.rydosz@adediabetics.pl W przypadku ofert nadsyłanych drogą pocztową liczy się data wpływu oferty do siedziby zamawiającego.
Ponadto:
• oferta musi być sporządzona w języku polskim,
• oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę,
• oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. W przypadku, gdy:
- oferent złoży ofertę niekompletną pod względem formalnym, nie zawierającą wymaganych dokumentów lub oświadczeń,
- przedłożone/przesłane dokumenty będą nieczytelne lub będą zawierały błędy,
Zamawiający, w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert, poinformuje oferenta o możliwości uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji. Termin uzupełnienia/poprawienia ww. dokumentacji zostanie określony w wiadomości mailowej skierowanej do oferenta. Nieuzupełnienie/niepoprawienie przez oferenta dokumentacji w wskazanym terminie będzie skutkowało odrzuceniem oferty.
Zamawiający odrzuca ofertę w następujących przypadkach:
- oferta zawiera istotne błędy w wyliczeniu ceny;
- treść oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego;
- oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym;
- oferta nie została uzupełniona/poprawiona przez oferenta we wskazanym przez zamawiającego terminie;
- oferta została złożona po wyznaczonym terminie, tj. po 27 czerwca 2022 r.;
- oferta została złożona przez oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych i/lub kapitałowych.
Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
- nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
- cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności na skutek której prowadzenie postępowania lub wykonania zamówienia nie leży w interesie zamawiającego.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Kwestie merytoryczne:
Artur Rydosz
(artur.rydosz@adediabetics.pl)
Kwestie formalne:
Artur Rydosz
(artur.rydosz@adediabetics.pl)
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wynajem powierzchni laboratoryjnej
Kategoria ogłoszenia
Usługa
Podkategoria ogłoszenia
Usługa wynajmu powierzchni
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo małopolskie
Kraków
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wynajem powierzchni laboratoryjnej
Przedmiot zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. łączna powierzchnia nie mniejsza niż 40m2, w tym nie mniej niż 20m2 na powierzchnię wyłącznie laboratoryjną
2. stanowiska technologiczne do montażu elektroniki wraz ze szkłami powiększającymi w liczbie nie mniejszej niż
3. powierzchnia magazynowa umożliwiająca przechowywanie aparatury i osprzętu o wadzę nie mniej niż 800 kg
4. drukarka do prototypowania w technologii 3D, min. 2 szt.
5. osprzęt do wytwarzania układów elektronicznych, tj. lutownice, stacje lutownicze, piec komorowy do lutowania, itp.
6. sprzęt pomiarowy do prac prototypowych, tj. zasilacz laboratoryjny (min. 2 szt), oscyloskop, generator funkcyjny, multimetr.
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Brak
Harmonogram zamówienia
Zgodnie z harmonogramem projektu.
Warunki udziału w postępowaniu
Posiadanie w ofercie laboratorium spełniającego wymogi określone w szczegółowym opisie zamówienia będących przedmiotem zamówienia.
Dodatkowe warunki
Brak
Warunki zmiany umowy
Brak
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferent powinien złożyć ofertę na papierze firmowym i/lub formularzu firmowym używanym do wystawiania ofert zawierającym niezbędne informacje o ofercie, w szczególności cenę, czas realizacji, typ/model oferowanego urządzenia spełniającego warunki określone w przedmiocie zamówienia.
Zamówienia częściowe
Zamawiający nie przewiduje zamówień częściowych.
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Jedynym kryterium oceny jest cena. Oferty oceniane w skali 100 pkt (od 0 do 100 punktów – liczone proporcjonalnie w stosunku do najkorzystniejszej cenowo
oferty netto, tj. cena minimalna netto spośród nadesłanych ofert / cena netto rozpatrywanej oferty x 100). Maksymalna liczba punktów to 100.
Cena powinna być podana w PLN z rozbiciem na wartość netto i należny podatek VAT. W cenie powinno być zawarte całe wynagrodzenie należne wykonawcy.
Ceny na ofercie wyrażone w innej walucie niż złoty polski do celów wyboru oferty zostaną przeliczone na PLN przy zastosowaniu średniego kursu ogłoszonego
przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w dniu ogłoszenia zapytania ofertowego.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu ofertowym wykluczone są podmioty powiązane z Advanced Diagnostic Equipment sp. z o.o. oraz Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu S.A. (zwanych dalej „ADE” oraz „CBRTP S.A” lub ,,zamawiającymi”) osobowo i/lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe i/lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między ADE i CBRTP S.A. i/lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu ADE i CBRTP S.A. i/lub osobami wykonującymi w imieniu ADE i CBRTP S.A. czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, byciu podmiotem pozostającym z zamawiającym lub członkami jego organów w takim stosunku faktycznym lub prawnym, który może budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostającym w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa do drugiego stopnia włącznie, stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika u zamawiającego, powiązaniu lub byciu jednostką zależną, współzależną lub dominującą w relacji z zamawiającym w rozumieniu ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U.
- z 2017 r. poz. 2342,ze zm.),
- byciu podmiotem powiązanym lub podmiotem partnerskim w stosunku do zamawiającego w rozumieniu Rozporządzenia Komisji UE nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. (Dz.U.UE.L.2014.187.1),
- byciu podmiotem powiązanym osobowo z zamawiającym w rozumieniu art. 32 ust. 2 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r. poz. 1221, ze zm.).
Przedsiębiorstwa powiązane oznaczają przedsiębiorstwa, które pozostają w jednym z poniższych związków:
a) przedsiębiorstwo ma większość praw głosu w innym przedsiębiorstwie w roli udziałowca/akcjonariusza lub członka;
b) przedsiębiorstwo ma prawo wyznaczyć lub odwołać większość członków organu administracyjnego, zarządzającego lub nadzorczego innego
przedsiębiorstwa;
c) przedsiębiorstwo ma prawo wywierać dominujący wpływ na inne przedsiębiorstwo na podstawie umowy zawartej z tym przedsiębiorstwem lub postanowień w jego statucie lub umowie spółki;
d) przedsiębiorstwo będące udziałowcem/akcjonariuszem lub członkiem innego przedsiębiorstwa kontroluje samodzielnie, na mocy umowy z innymi udziałowcami/akcjonariuszami lub członkami tego przedsiębiorstwa, większość praw głosu udziałowców/akcjonariuszy lub członków w tym przedsiębiorstwie.
Przedsiębiorstwa partnerskie oznaczają wszystkie przedsiębiorstwa, które nie zostały zakwalifikowane jako przedsiębiorstwa powiązane w rozumieniu ust. 3 i między którymi istnieją następujące związki: przedsiębiorstwo działające na rynku wyższego szczebla (typu upstream) posiada, samodzielnie lub wspólnie z co najmniej jednym przedsiębiorstwem powiązanym w rozumieniu ust. 3, co najmniej 25 % kapitału innego przedsiębiorstwa działającego na rynku niższego szczebla (typu downstream) lub praw głosu w takim przedsiębiorstwie.